Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
El passeig Sagrera de Palma acull la Fira de la Tapa dels Centres i Cases Regionals de les Illes fins diumenge
A la plaça Major de Palma ja fa olor de Nadal. És aturada obligada per a tots aquells que dediquen aquests dies de festa a muntar el betlem i l’arbre nadalenc. Ocasió que aprofiten els venedors, que aquest pont faran la major part de les vendes.
Al Passeig Sagrera de Palma hi ha la millor opció per als amants de la gastronomia. Fins diumenge que ve acull la Fira de la Tapa dels Centres i Cases Regionals de les Illes. Els assistents poden tastar pintxos i racions de les diferents províncies espanyoles a preus assequibles.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals