Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
La consellera de Presidència i portaveu del Govern, Mercedes Garrido, reconeix que s'hauria d'haver mantingut l'Estat d'Alarma
/EFE
202La consellera de Presidència i portaveu del Govern, Mercedes Garrido, ha reconegut que s’hauria d’haver mantingut l’Estat d’Alarma més temps, “fins aconseguir la immunització dels més vulnerables”. Ho ha dit a l’entrevista realitzada a l’Informatiu matí d’IB3 Ràdio en referència a les concentracions que s’han produït aquest cap de setmana a les grans ciutats, sense mantenir les mesures de seguretat, per celebrar la fi de l’estat d’alarma. Tot i això Garrido celebra haver tingut, a Balears, l’aval de la Justícia.
Garrido espera que els aldarulls que es varen produir a Palma la nit de dissabte fossin un cas puntual. Els fets han deixat 16 detinguts per enfrontaments amb la policia en protesta pel manteniment de les mesures restrictives tot i l’aixecament de l’estat d’alarma.
La Consellera ha insistit que la mesura més important que tenim a l’abast és la màscara, i ha deixat clar que els restauradors han de col·laborar exigint als clients que se la posin. A més, diu Garrido: “Arribar a un bar, asseure’s i llevar-se la màscara no és el que s’ha de fer. Fins que no arribi la consumició no s’ha de retirar”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles