L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La devastació ha obligat a 70.000 persones a abandonar ca seva
Enmig de grans inundacions, policies filipins fan feina contrarellotge per trobar les desenes de desapareguts que ha deixat la tempesta tropical Tembin, que va tocar terra aquest divendres a l’illa de Mindanao, al sud de l’arxipèlag de Filipines.
En total ja són més de 230 els morts, una xifra que segons les autoritats locals podria augmentar a mesura que avancen les feines de rescat. Des del Vaticà, el papa Francesc va aprofitar l’Àngelus dominical per pregar per les víctimes.
Tot i que el pitjor ja ha passat, la devastació quedarà per molt de temps, de fet, més de 70.000 persones ja han hagut d’abandonar les zones afectades. Els vents de més de 125km/h i les pluges han provocat riuades i esllavissaments de terra que afecten les comunicacions i serveis de pobles sencers de la segona illa més gran de Filipines. Ahir la tempesta va abandonar el país ja convertida en tifó, que continua avançant per la mar de la Xina Meridional.
Ara és el Vietnam que es prepara per a l’arribada de Tembin avui vespre. S’esperen vents de més de 135km/h i, per prevenció, 650.000 persones ja han estat evacuades.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues