Diumenge de febrer amb cel destapat a Sant Elm, dia que qualcuns han aprofitat per passejar per zones que ofereixen un ambient ben diferent a l’estiu.
Els assidus a la zona expliquen que fa anys que no hi havia tants d’establiments oberts. Els bars i restaurants estan satisfets de com va aquesta temporada baixa. Hi ha establiments que han obert enguany per primera vegada a l’hivern, però creuen que es nota el tancament dels túnels de Son Vic i sa Coma.
Esperen que es puguin tornar a obrir com més aviat millor.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular