Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
La darrera novetat en el control de les embarcacions és la utilització de drons
El fondeig massiu d’embarcacions sobre la posidònia està més controlat a Formentera que a Eivissa, segons el GEN-GOB, però hi ha zones de la pitiüsa del sud molt massificades. La darrera novetat en el control dels fondejos ha estat la utilització de drons.
La zona amb més densitat d’embarcacions a Formentera es troba entre la platja de ses Illetes i s’Espalmador. En aquesta illa, segons el GEN-GOB, els fondejos estan més controlats que a Eivissa. Una de les raons és que a la pitiüsa del sud hi ha el doble d’embarcacions de vigilància que a la del nord, però no n’és l’únic motiu.
El control dels fondejos es feia fins ara amb embarcacions o bussejant. Aquest mètode permet veure l’impacte de l’àncora sobre la posidònia però es necessiten alguns dies per supervisar tot el litoral. Enguany s’han començat a utilitzar drons, amb els quals es pot controlar tota l’illa en només una jornada. Aquesta tècnica també té inconvenients.
Dos drons van sobrevolar Formentera i en un dia es van comptabilitzar, per exemple, 90 embarcacions fondejades a cala Saona i 24 a la zona des Caló.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases