L’avís vermell a Eivissa i Formentera torna a taronja i deixa desenes d’incidències
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
Les patrulles certifiquen que els conductors vana fer feina i respecten les mesures de seguretat de la quarantena
A Eivissa s’extremen de cada pic més els controls policials de ciutadans i vehicles que circulen per la via pública. Avui matí s’ha format una coa important a la principal entrada de la capital de l’illa, devora del Recinte de Fires.
Patrulles conjuntes de les policies nacional i local han certificat que els conductors anaven a fer feina i respectaven les mesures de seguretat de la quarantena.
Els agents municipals també han controlat l’accés a Vila des del Port i per ses Figueretes i han continuat anunciant per megafonia les mesures preses per l’estat d’alarma
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
L’home, d’uns 70 anys, ha estat recuperat amb l’ajuda dels Bombers de Ciutadella, i la Guàrdia Civil n’investiga les circumstàncies de la mort
Es mostren contraris a l'informe que dona marge per augmentar les places turístiques