Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

Els ecosobiranistes lamenten la inacció dels populars "per no regular el preu del lloguer i no garantir habitatges públics"
Els assentaments de caravanes es propaguen per Mallorca. Més denuncia que aquests vehicles ja no es troben només a Palma, sinó també a altres municipis com Marratxí, Calvià i Llucmajor. Més per Palma denuncia que la política de sanció als caravanistes de Cort fa que es traslladin a altres municipis. Diuen que ja s’han detectat fins a 6 assentaments.
Més ha criticat “el fracàs del PP”, al qual atribueix “més expulsió i més precarietat sense cap solució”, pels preus del lloguer disparats, de manera que cada vegada més persones es veuen forçades a viure en caravanes, “una realitat estructural en l’àrea metropolitana de Palma”.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
El cap d'Emergències, Pablo Gárriz, ha negat rumors falsos i afirma que no hi ha hagut danys personals durant les inundacions
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències