Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Abaixen el preu alguns principis actius tan coneguts com l'ibuprofèn, el paracetamol, l'omeprazol, l'amoxicilina o el ventolín.
A partir d’avui abaixen el preu més de 1.200 medicaments, alguns principis actius tan coneguts com l’ibuprofèn, el paracetamol, l’omeprazol, l’amoxicilina o el ventolín.
Avui entra en vigor l’Ordre de Preus de Referència del 2019, aprovada en Consell de Ministres el passat 13 de setembre i publicada en el BOE el passat 19 de setembre. L’Ordre rebaixa aquests fàrmacs i alhora permetrà reduir la factura pública de medicaments en més de 39 milions d’euros.
Alguns fàrmacs com els anti-inflamatoris, anti-glaucomatosos, analgèsics opioides o anti-psicòtics baixen fins a un 80 per cent el seu preu.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora