Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Abaixen el preu alguns principis actius tan coneguts com l'ibuprofèn, el paracetamol, l'omeprazol, l'amoxicilina o el ventolín.
A partir d’avui abaixen el preu més de 1.200 medicaments, alguns principis actius tan coneguts com l’ibuprofèn, el paracetamol, l’omeprazol, l’amoxicilina o el ventolín.
Avui entra en vigor l’Ordre de Preus de Referència del 2019, aprovada en Consell de Ministres el passat 13 de setembre i publicada en el BOE el passat 19 de setembre. L’Ordre rebaixa aquests fàrmacs i alhora permetrà reduir la factura pública de medicaments en més de 39 milions d’euros.
Alguns fàrmacs com els anti-inflamatoris, anti-glaucomatosos, analgèsics opioides o anti-psicòtics baixen fins a un 80 per cent el seu preu.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania