La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Es fomenta la feina en equip, les capacitats emprenedores i la responsabilitat social
Més de 1.300 alumnes de Mallorca han participat al mercat ICAPE que s’ha instal·lat a la Plaça Major de Palma. És el resultat de la feina feta durant el curs en el marc del programa educatiu ICAPE.
Els 24 centres participants han desenvolupat 48 projectes empresarials. ONG’s i cooperatives que han hagut de crear ells mateixos: des de la fundació, l’elecció de l’equip directiu o l’elaboració dels productes que han tret a la venda. Una feina d’equip que, a banda de les capacitats emprenedores, vol potenciar la responsabilitat social dels nins i nines.
En aquesta cinquena edició del Pla d’Impuls de les capacitats emprenedores en Educació, hi han participat 3.350 nins i nies de Primària i Secundaria de Mallorca, Eivissa i Formentera.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals