Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

El Consell de Formentera ha mostrat el seu suport i tornarà a parlar amb el Govern per trobar-hi una solució
Més de 1.500 signatures és el que han aconseguit recollir fins ara els tres pacients de diàlisi que, tres vegades per setmana, s’han de desplaçar de Formentera a Eivissa per poder rebre’n tractament. Demanen poder rebre’l a l’Hospital de Formentera i no només compten amb el suport de la població sinó també amb la del Consell de Formentera.
La presidenta, Alejandra Ferrer, s’ha reunit amb ells per conèixer de primera mà la situació i fer feina plegats en aquest objectiu. Volen tornar a parlar amb el Govern per insistir i trobar-ne una solució el més aviat possible.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors