Palma viu un Sant Jordi multitudinari amb llibres i roses com a protagonistes
Milers de persones umplen els carrers en una jornada festiva que supera previsions i deixa un balanç molt positiu per a llibreters i floristes
24 colles han participat a la recreació del desembarcament del rei en Jaume
Santa Ponça ha celebrat la recreació de la batalla de moros i cristians. Enguany es commemoren els 790 anys del desembarcament a Calvià de les tropes del rei Jaume Primer. La festa ha estat multitudinària i ben animada.
Segons les dades de l’Ajuntament de Calvià, més de 1.600 persones de 24 colles han participat a la festa, que s’ha allargat fins ben entrada la nit.
Les tropes d’Abú Yahyà han rebut a crits els cristians que venien a començar la reconquesta de Mallorca. Dos vaixells amb les tropes del rei en Jaume han desembarcat a la costa de Santa Ponça.
Mentrestant, els sarraïns esperaven a terra per defensar la Mallorca musulmana. En arribar al monument de la creu de la conquesta ha començat una de les tres bregues de la jornada.
Després d’una desfilada pels carrers de la localitat, ambdós bàndols han arribat al caló i a la platja de Santa Ponça per fer-hi sengles lluites.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Milers de persones umplen els carrers en una jornada festiva que supera previsions i deixa un balanç molt positiu per a llibreters i floristes
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Una diada de Sant Jordi ben plena de públic a Eivissa i a Formentera