Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
S'han dut a terme almanco cinc escorcolls, la majoria a domicilis on presumptament s'exercia la prostitució
Important operació policial a Palma contra el tràfic d’éssers humans. Almanco hi ha una desena de detinguts, entre els quals, la líder de l’organització, tot i que s’espera que n’hi hagi una vintena. Se’ls acusa de dur enganyades fins a Mallorca dones d’origen asiàtic per obligar-les a prostituir-se a prostíbuls clandestins, ubicats a pisos dels barris de Pere Garau i es Molinar. En l’operatiu, els agents han pogut rescatar algunes d’aquestes dones, la majoria d’origen xinès. Els detinguts estan pendents de passar a disposició judicial.
El grup operava en els barris palmesans des Molinar i en el de Pere Garau. Allà, la Policia Nacional ha escorcollat 5 domicilis, on una desena de dones d’origen asiàtic eren obligades a prostituir-se. Segons els agents, els feien fer feina jornades esgotadores i en condicions higièniques i econòmiques molt precàries. Els veïnats d’aquests pisos i cases han declarat fora de càmera que les anades i vengudes de clients fins a aquests prostíbuls clandestins eren constants i que es produïen a qualsevol hora del dia o de la nit.
Aquesta operació contra l’explotació sexual i el tràfic de persones ha estat declarada secreta i n’han transcendit pocs detalls.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions