Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Fidels de tot el món han fet coes de fins a 3 hores per retre homenatge al pontífex i pregar davant les seves restes mortals
122
Segon dia de la capella ardent de Benet XVI i més de 100.000 persones han passat ja pel Vaticà per acomiadar-se del papa emèrit.
Fidels de tot el món han fet coes de fins a 3 hores per retre homenatge al pontífex i pregar davant les seves restes mortals, situades a l’interior de la Basílica de Sant Pere.
Aquest dimecres serà el tercer i darrer dia de la capella ardent i dijous se celebrarà el funeral, presidit pel papa Francesc. Espanya ha confirmat que hi assistirà una delegació encapçalada per la reina Sofia i el ministre de Presidència, Félix Bolaños.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals