Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Canal'Art arriba a la seva tercera edició, doblant les propostes de l'any passat
Pintors, escultors, fotògrafs, joiers. Més de 100 artistes participaran avui divendres a la tercera edició de Canal’Art, a Santanyí. La mostra es desplegarà pel centre del poble amb més de 60 punts expositius, el doble que l’any passat.
El pintor Llorenç Garrit s’ha aliat amb l’escultor Gaspar Noguera per aquest esdeveniment. Na Marina, per part seva, ultima una de les peces de joieria que exhibirà aquest divendres a la nit. També hi trobarem fotografia, ceràmica, concerts. Professionals locals, nacionals i internacionals que avui divendres faran una mica més proper el seu art, des de Santanyí.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal