Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
El Palau de Congressos acull la quarta edició de la Ibiza Convention Tattoo
Ja ha començat la quarta edició de la Ibiza Tattoo Convention. Més d’un centenar de tatuadors s’han reunit aquest cap de setmana a Eivissa, al Palau de Congressos, per mostrar el seu art. Una plataforma professional que cada any es consolida més a l’illa.
Hi ha tatuadors vinguts de tot el món, alguns d’ells per primer cop, com en Pedro, que fa catorze anys que tatua; ve de Colòmbia i és el primer cop que està a Espanya i Eivissa. Ve amb una amiga que li cedeix el seu cos com a llenç.
Cada vespre, des de divendres i fins a diumenge, hi ha concurs amb diferents categories, i diumenge es decideix el millor tatuatge de tota la convenció.
Un art, els dels tatuatges, del qual podem gaudir tot el cap de setmana al Palau de Congressos d’Eivissa, a Santa Eulària.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals