Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Als aeroports d'Eivissa i de Menorca, en canvi, el dia de més trull serà diumenge
Avui Divendres Sant passaran pels aeroports de les Balears més de 135.000 passatgers i s’enlairaran i hi aterraran prop de 850 avions. La jornada amb més moviment a l’aeròdrom de Son Santjoan, però, serà demà dissabte: es preveuen un total de 736 moviments i més de 120.000 passatgers.
Als aeroports d’Eivissa i de Menorca, en canvi, el dia de més trull serà diumenge, que coincideix amb el final de les vacacions de Setmana Santa per a molts. Dilluns, dia de la segona festa de Pasqua, només és festiu a 8 comunitats autònomes i entre elles, les Balears.
Sobre dades aèries, el web Fligthradar24 ha explicat a través de les seves xarxes que el dimecres passat, 17 d’abril, va ser el primer dia d’enguany que es va produir més de 200.000 vols en un dia a tot el món:
Yesterday was the first day of 2019 in which we tracked more than 200,000 flights. Last year, the first day we tracked 200k+ flights was 29 June.
Learn how you can help us track even more flights and get a free FR24 business subscription at https://t.co/HHk4lZqEZZ pic.twitter.com/iJXaK7CVbF
— Flightradar24 (@flightradar24) April 18, 2019
El web, que ofereix un servei global de seguiment de vols i proporciona informació en temps real sobre milers d’avions a tot el món, ha assenyalat que el primer dia de l’any passat que es va fer seguiment de més de 200.000 avions va ser el 29 de juny. Enguany, però, aquest registre de vols ha arribat pràcticament dos mesos abans.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors