Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

A partir d'aquest diumenge, per tornar a l'illa s'ha de passar un control sanitari
Aquest cap de setmana sortiran o entraran més de 130 vols a l’aeroport d’Eivissa. És el cap de setmana amb més moviments de tots els de les festes nadalenques.
Fins a les 14:00 hores, la major concentració de passatgers s’ha produït a primera hora del matí i a partir de les 13:30 hores del migdia. Dins d’aquestes més de 130 hi haurà quatre connexions amb València, dos de sortida i dos d’arribada. La Comunitat Valenciana ha aprovat un tancament perimetral fins al 15 de gener i només podran viatjar fins a València els residents valencians a l’illa. És un fet que, segons diferents agències de viatgers, podria afectar a les connexions els propers dies i setmanes.
A partir d’aquest diumenge, per tornar a Eivissa s’ha de passar un control sanitari. Hi ha tres opcions: fer-se una prova PCR 72 hores abans en algun dels centre habilitats per la conselleria de Salut; fer-se un test ràpid d’antígens a l’arribada a l’aeroport o una quarantena de 10 dies.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors