El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'acte no ha estat comunicat a la Delegació del Govern, i la Policia n'ha identificat nombrosos assistents
Amb consignes com “Llibertat d’expressió, Valtonyc absolució” o “Llibertat Pablo Hasél“, la concentració per demanar l’alliberament del raper ha tingut lloc a la plaça de Pere Garau de Palma. Unes 150 persones s’han reunit en un acte que no ha estat comunicat a la Delegació del Govern. Per aquest motiu, els agents policials n’han identificat nombrosos participants.
La protesta ha tingut lloc després que la mateixa Delegació de Govern hagués prohibit una concentració que també s’havia de celebrar anit a la Rambla de Palma. La convocatòria l’ha feta a les xarxes socials l’entitat de l’esquerra sobiranista Arran Palma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades