La mobilització ha estat convocada per xarxes socials i hi han assistit membres del PP
Més de 150 persones s’han concentrat aquest diumenge a Vara de Rey, a Eivissa, per demanar “una Espanya unida” i per condemnar el referèndum de Catalunya, que consideren il·legal. Els assistents, amb crits de “visca Espanya i visca Catalunya” s’han concentrat de manera pacífica.
La mobilització ha estat convocada per dos amics a través de les xarxes socials i tenia el permís de la delegació del govern espanyol. A la concentració s’ha desplegat una bandera espanyola de grans dimensions. Tot i que al començament de l’acte hi havia alguna bandera franquista, membres del PP, que han assistit a l’acte a títol personal, han demanat que es retiràs.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"
Continua ingressat a Son Espases, estable, i serà traslladat a planta
Els dos partits mantenen oberta la marca a altres forces polítiques i asseguren que estan en perill per mor de la inacció dels partits d'àmbit estatal i pel que qualifiquen d'allau migratòria