Fornells ha acollit aquest diumenge capvespre la primera edició de la Marxa Nòrdica Solidària a benefici de l’Associació de Malalts de Parkinson de Menorca. Hi han participat més de 150 persones que han pagat un donatiu de 5 euros. A la marxa, de tres quilòmetres i que ha recorregut alguns dels indrets més emblemàtics d’aquest nucli, també hi han participat persones afectades per la malaltia. La Marxa Nòrdica és un esport que, gràcies a l’ús dels bastons, resulta especialment indicat per a les persones que pateixen parkinson.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa