Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
La Fundació també ha rebut més de dues tones i mitja de material del que s'ha pogut reutilitzat el 74%
Més de 1500 persones en risc d’exclusió van rebre l’ajuda de la Fundació Deixalles durant el 2023. Deixalles insisteix en la necessitat de que les empreses i les institucions segueixen apostant per l’inserció laboral de les persones vulnerables i apunten en la pedagogia que es necessita per aprofitar la circularitat dels materials i en la seva segona vida útil. .
El balanç de 2023 que fa la Fundació és positiu mantenint el número de persones vulnerables ateses. El perfil és una dona que no té ingressos i es situa per sobre dels 40 anys. Deixalles destaca que la pobresa s’està feminitzant. “La l’exclusió social té nom de dona. Les dones queden més relegades a determinades feines, a la cura dels fills i no tenen ingressos econòmics. Ens està augmentant la demanda de dones en situació vulnerable”. explica Llucia Forteza, Presidenta de la Fundació Deixalles
Durant el 2023 s’han rebut més de dues tones i mitja de material, la majoria roba, de la qual s’ha pogut reaprofitar el 74 per cent mantenint el percentatge de 2022. “L’economia circular i la reutilització encara no té el suport de les administracions. Nosaltres que ens dediquem realitzar aquesta tasca no rebem el suport econòmic necessàri de les Institucions” afegeix Xisca Martí, la Directora de la Fundació Deixalles.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada