El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'112 ha registrat 19 petits incidents a Mallorca per mor del mal temps
L’112 ha registrat 19 incidents petits a Mallorca per mor del mal temps. 3 d’ells han estat a Andratx, per on ha entrat la depressió. Ho ha fet al voltant de les 12 del migdia en forma de tempesta elèctrica amb molt de vent i molta pluja, i és que s’ha registrat quasi 20 litres d’aigua per metre quadrat en menys d’una hora.
Algunes embarcacions de pesca d’arrossegament han decidit sortir a la mar el dematí, però d’altres s’han estimat més quedar a port. També n’hi ha hagut que en començar la tempesta han decidit tornar.
A més, els bars del Port d’Andratx s’han convertit en el refugi perfecte pels que han volgut evitar la pluja. Molts dels que esperaven que afluixés la pluja eren turistes que precisament han vengut a l’illa cercant el sol.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran