Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Més de 20 projectes investigadors de Son Espases i l'IDISBA ja fan feina per estudiar tots els aspectes de la malaltia i el virusLa doctora Mercedes García, per exemple, estudia l'aplicació de medicines ja existents a diferents fases de la malaltia
Idisba ha posat en marxa una convocatòria per potenciar la investigació sobre el coronavirus. Amb un import màxim de 300.000 euros, l’objectiu és aconseguir millores en tots els aspectes: des dels equip EPI fins a innovacions farmacològiques o aplicacions informàtiques.
La investigació es presenta com a peça clau per a combatre el coronavirus i els seus efectes, però com sempre passa en termes de recerca, el finançament és cabdal. Els 300.000 euros de la convocatòria d’IDISBA donaran impuls als experts per poder presentar-hi projectes.
A diferència d’altres convocatòries on els projectes investigadors es poden perllongar en el temps, en aquest cas és al contrari: en un parell de mesos han d’estar enllestits.
IDISBA espera obtenir més finançament en pròximes dates per poder obrir altres finestres a les quals es puguin acollir els investigadors.
La doctora Mercedes García aplica la investigació directament al pacient. El seu projecte actual cerca la manera de combinar medicaments ja existents per evitar que pacients ja infectats evolucionin cap a una patologia més greu.
El moment clau per a la seva investigació arriba a la segona fase de la malaltia. La investigació directa sobre pacients ajuda a millorar la salut del malalt, però no en serà l’antídot
Mentre arriba l’antídot del coronavirus, la recepta de la doctora Mercedes Garcia és clara: paciència, i fer cas a les mesures de prevenció.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis