Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Els Amics del Camí d'en Kane diuen que la propietat està oberta a l'acord i demanen a les administracions que actuïn
Més de 200 persones han participat aquest diumenge dematí en una caminada popular per a reivindicar la recuperació d’una part del Camí d’en Kane. Es tracta del tram que passa per la finca de Terra-roja, entre Ferreries i Es Mercadal.
La marxa ha sortit puntualment a les nou del matí del centre de Ferreries. Els responsables de l’Associació d’Amics del Cami d’en Kane asseguren que la propietat de Terra-roja els ha transmès la seva disposició a arribar a un acord amb les administracions. Però el que no veuen és que ni el Consell insular ni l’Ajuntament de Ferreries moguin fitxa per aconseguir que aquest tram, de més d’un quilòmetre, es pugui obrir a la ciutadania.
Els representants de l’entitat destaquen, respecte dels trams adjacents a l’objecte del conflicte, que s’ha pogut recuperar el de Sant Patrici i també asseguren haver trobat la constatació del dret de pas pel de Santa Rita. Adverteixen, però, que mentre no es pugui obrir el de Terra-roja, qui vulgui gaudir del Camí d’en Kane entre Ferreries i es Mercadal ha de passar obligatòriament per la carretera general.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge