Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Segons fonts sindicals, la resta de la plantilla passarà automàticament a la nova empresa d'IAG per seguir fent serveis de terra
95
Entre 210 i 22o treballadors d’Iberia a les Balears seran subrogats de manera imminent a les empreses que van guanyar el concurs de handling el passat mes de setembre.
Aquest dilluns ha acabat el termini per afegir-se voluntàriament a les recol·locacions i, segons han explicat a IB3 Notícies fonts sindicals, 130 treballadors de l’aeroport de Palma i uns 80 o 90 del d’Eivissa seran subrogats a les empreses que van obtenir les llicències de handling, que són Groundforce, del grup Globalia (als dos aeroports), Menzies (a Son Santjoan) i Aviapartner (as Codolar).
La resta de treballadors de les tres illes, uns 800, passaran a formar part de la nova empresa que ha de crear IAG-Iberia per prestar serveis de terra, amb un pla de baixes incentivades, tal com van acordar la direcció d’Iberia amb els sindicats a principi de febrer.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja