Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

El cantant va fer aturada a Mallorca en la gira d'estiu per presentar el seu darrer disc 'Hijos del mar', però també va cantar els seus èxits de sempre
De blanc total i impol·lut i amb l’energia que el defineix i el caracteritza, David Bisbal va aparèixer dimecres al vespre damunt l’escenari de Son Fusteret, a Palma. Obrí el recital amb una de les seves darreres cançons i encara no havia acabat de cantar-la i ja tenia el públic a la butxaca.
L’auditori es va mostrar entregat durant tota la vetlada. La jornada, però, va començar ben prest per als seus fans, majoritàriament dones i de totes les edats, que des de feia hores esperaven al carrer per poder agafar un bon lloc. Mostra d’aquest temps d’espera a les portes del recinte és el rastre de brutor i ampolles que va quedar quan s’obriren les portes d’accés.
El concert, que durà gairebé dues hores sense cap descans, va deixar al públic entregat i satisfet. I no és per menys: Bisbal no va aturar de ballar i de remenar-se, damunt l’escenari, on va fer un bon repàs per tots els seus grans èxits.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys