Antònia Font cancel·la el concert al Mobofest i hi retrà un homenatge a Joan Roca
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
El Bisbe Taltavull presidirà la processó de Dijous Sant
Gairebé 3.700 confrares i membres de bandes de música recorreran els carrers de la capital balear en 17 processons, del 7 al 14 d’abril, divendres Sant, sense variacions de traçat respecte d’altres anys.
Dues confraries estrenaran passos i la confraria de les Cinc Llagues celebra el primer centenari de vida.
Enguany, per motius de seguretat, l’inici de la processó del Dijous Sant patirà modificacions per motius de seguretat. Cort ha notificat a les confraries que no es pot acumular tant de pes a damunt la plaça de l’Hospital, en concret a un cantó de devora l’edifici de la Misericòrdia perquè davall de la plaça hi ha una volta en mal estat.
Per això, les confraries han decidit que tots els confrares hi continuaran sortint, però que 14 dels 39 passos s’incorporaran a la processó del Sant Crist de la Sang des de Santa Magdalena, baixada la costa del carrer del Jardí Botànic.
No hi ha canvis de traçat respecte d'anys anteriors a les processons de Palma
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació