Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

La iniciativa de projeccions gratuïtes a l'aire lliure ha superat totes les expectatives
L’expectació que havia generat el primer autoocinema de Menorca s’ha demostrat dues hores i mitja abans de la sessió amb una bona fila de cotxes esperant que la Policia Local obrís la barrera per agafar el millor lloc davant la pantalla a l’aire lliure.
El terreny habilitat per al cinema a l’aire lliure ha quedat petit i molts vehicles s’han quedat sense espai, tot i que la Policia local fins i tot ha habilitat els carrers a la banda del solar del polígon industrial.
La pel·lícula d’aquest divendres ha estat “Grease”, però durant quatre divendres més es podran veure més pel·lícules de gènere musical. El servei de bar, amb crispetes incloses, també és a l’americana, directament de la barra al cotxe.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys