Critiquen la construcció d'un edifici en primera línia i la intenció de Ports d'habilitar un espai per a la restauració
La temporada comença amb polèmica a Menorca. Més de 300 persones s’han manifestat aquest dissabte matí, a la plaça s’Algaret de Fornells, per mostrar el seu rebuig davant el projecte de reforma del Port de Fornells que, asseguren, no fan més que posar formigó a primera línia de mar.
Hi han participat comerciants, vesins, restauradors i representants de tots els partits polítics, menys el PSIB-PSOE. Consideren que aquestes obres afecten el turisme i, a més, danyen la façana marítima del port amb la construcció d’un polèmic edifici a primera línia de mar.
La protesta ha estat convocada per l’Entesa i el Partit Popular de la Junta Local de Fornells amb un objectiu molt clar: que el Govern balear escolti els vesins de Fornells, que aturin la construcció d’aquest edifici i que, finalment, l’esbuquin.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge