Més de 32 milions d’euros per transformar el turisme de Menorca
La secretària d'Estat de Turisme, Rosario Sánchez, visita a Maó projectes finançats amb fons europeus i defensa un model més sostenible i centrat en els residents
La secretària d’Estat de Turisme, Rosario Sánchez, ha visitat avui a Maó diversos projectes finançats amb fons europeus per transformar el model turístic de Menorca. Més de 32 milions d’euros destinats a iniciatives com l’adquisició d’aquest espai: el Casal de Cultura Sant Antoni, situat al centre de Maó. Sánchez ha destacat que aquestes inversions busquen un turisme més sostenible i orientat al benestar dels residents.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda