Una persona detinguda en una operació contra el narcotràfic a Sineu
La detinguda és una dona de 41 anys. A l'interior de l'habitatge s'han trobat 271 plantes de marihuana
A tot Espanya, s'han presentat unes 32.000 persones
432 graduats han tengut una prova decisiva aquest dissabte a Palma: l’examen de Formació Sanitària Especialitzada. En joc hi havia ocupar una de les gairebé 12.000 places disponibles. Convocades pel Ministeri de Sanitat, és l’oferta més gran de la història en aquestes especialitats, amb un augment del 2,9% respecte al nombre de places que s’oferiren l’any passat. Les proves s’han duit a terme a la UIB.
En total, a tota Espanya s’han presentat unes 32.000 persones, que s’han examinat a 28 centres d’arreu del país. Medicina és l’especialitat que més places té assegurades. Seran poc més de 9.000, els coneguts com a MIR. La resta són per a farmàcia, infermeria i titulacions de l’àmbit de la psicologia, biologia, física i química.
La ministra de Sanitat ha tret pit i ha assegurat que, tant aquest rècord com el creixement dels darrers anys, demostren el compromís de l’executiu amb el Sistema Públic de Salut.
La detinguda és una dona de 41 anys. A l'interior de l'habitatge s'han trobat 271 plantes de marihuana
La comunitat xinesa de Palma dona la benvinguda a l'any de la serp
L'accident mortal ha ocorregut en una via no permesa per a vianants; la víctima encara no ha estat identificada