Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Va dirigit a persones amb diversitat funcional, en risc d'exclusió social o a majors que no poden accedir a la platja i al mar per si mateixos.
Més de 400 usuaris han experimentat aquest estiu els beneficis socioterapèutics d’un Mar de Possibilitats, el programa social del Club Nàutic d’Eivissa que enguany compleix 21 anys d’existència
Molts estudis han demostrat que l’activitat a l’aire lliure i vora el mar milloren l’estat d’ànim i l’autoestima. Amb aquest esperit va néixer el projecte un mar de possibilitats el 2004. Llavors 4 persones varen guiar les activitats de 6 al·lots.
21 anys després l’equip d’un mar de possibilitats el formen un total 18 treballadors entre voluntaris i assalariats i en tot l’estiu hauran passat per aquest racó de Talamanca al voltant de 400 usuaris.
Va dirigit a persones amb diversitat funcional, en risc d’exclusió social o a majors que no poden accedir a la platja i al mar per si mateixos.
Ja dins la mar el programa ofereix excursions amb veler, caiac o hidromassatges
Tot un mar de possibilitats per aquells que tenen més difícil gaudir d’activitats esportives, lúdiques i terapèutiques a la mar.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui