La dinovena edició de la fira de productes agraris de Menorca a la plaça Pare Camps des Mercadal ha comptat amb un mercat amb desena d’aturades, un tast de productes ecològics, estands amb entitats de totes les illes i altres activitats com actuacions musicals i per a infants.
A les Illes Balears actualment hi ha més de 42.000 hectàrees d’agricultura ecològica, el que significa un 20% aproximadament del total del territori, i més de 1200 operadors, segons dades del Consell Balear de la producció agrària ecològica, que aquest any compleix el seu 30è aniversari.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa