Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Educació amplia aquest estiu el Programa d'Acompanyament Escolar per als estudiants amb més dificultats
Entre el 25 de maig i el 19 de juny, coincidint amb les fases 2 i 3 de la desescalada, els centres educatius de les illes varen atendre presencialment un total de 43.227 alumnes. El 82 per cent de les tutories i activitats de reforç es feren a l’escola pública. El Conseller d’Educació Martí March, ha destacat que en un 81 per cent dels casos les sessions foren sol·licitades pels mestres i professors i ha agraït l’esforç i la implicació dels docents.
D’altra banda, amb l’objectiu d’ajudar l’alumnat que hagi tengut més dificultats, aquest estiu s’ampliarà el programa d’acompanyament escolar. El alumnes inscrits rebran durant el mes de juliol 6 hores a la setmana de reforç educatiu. Hi participaran més de 7.700 alumnes i 1.056 professors, el que representa cinc vegades més que l’estiu passat. El pressupost del programa s’amplia fins als 800.000 euros i per primera vegada també s’oferirà a l’escola concertada.
La conselleria d’Educació ha anunciat que la setmana que ve donarà a conèixer els detalls del pla per al curs 2020-2021.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants