Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Els participants han trobat molts de microplàstics i fins i tot un matalàs
86
Desenes de voluntaris han fet net avui de plàstics i residus un dels paratges naturals més importants de Mallorca, la Reserva Natural de s’Albufereta, a Alcúdia.
Un total de 51 voluntaris han participat en la jornada, i en només dues hores han recollit 245 quilos de residus. Hi han trobat sobretot microplàstics, però també tota mena de deixalles, com suros, raspalls de dents i fins i tot un matalàs.
A la jornada hi han participat representants d’organitzacions ecologistes com GADMA, i també el conseller de Medi Ambient, Miquel Mir. Tots dos han recordat que si bé l’acció institucional és molt important per conservar la natura, també ho són les accions i el bon comportament que pugui tenir cada persona en l’àmbit individual.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús