Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Es valoren els danys materials que ha ocasionat l'avaria. Hi ha un garatge inundat
Una avaria amb una fuita d’aigua a l’avinguda d’Alemanya, a Palma, ha afectat un total de 590 habitatges, que han passat bona part del dia sense servei d’aigua.
La fuita d’aigua ha fet enfonsar part de l’asfalt i s’ha hagut de restringir el trànsit de vehicles en quatre dels cinc carrils de la via. A més, s’ha necessitat l’assistència de maquinària per poder indagar sobre les causes que han pogut originar l’avaria i que a hores d’ara es desconeixen. Hi ha un garatge inundat, i ja es valoren els danys materials.
EMAYA hi ha fet feina des del primer moment, tallant l’aigua i controlant la fuita. Devers les 15h s’ha restablert el servei.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions