Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Nins i nines participen de gimcanes, circuits i un futbolí humà
Centenars de nins i nines d’escoles d’estiu de Mallorca s’han convertit en socorristes per un dia.
Una activitat que ha organitzat l’Ajuntament de Palma i en la qual hi ha hagut circuits, gimcanes i jocs. A més, els més menuts han après a fer un rescat o a practicar una reanimació cardiopulmonar. Tant nins com nines aprenen com fer la maniobra de Hemlich.
Els infants de diferents escoles d’estiu participen d’aquesta activitat gratuïta en què hi ha gimcanes, circuits i fins i tot un futbolí humà. A la piscina, plena de peixos i animals marins, els nins pesquen amb imants aquells elements nocius per al medi ambient. A més els infants aprenen com és una ambulància per dins i a fer rescat a l’aigua pujant a embarcacions i a la moto d’aigua.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys