Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Mostren el seu recolzament a jueus i musulmans que s'enfronten a la creixent amenaça, diuen, d'atacs antisemites i islamòfobs.
Més de 500 persones s’han concentrat al centre de Vila, al passeig de Vara de Rei, per demanar un alto el foc a Gaza.
Volen demostrar el seu suport tant als jueus com als musulmans de l’Estat espanyol que s’enfronten a la creixent amenaça, han dit, d’atacs antisemites i islamòfobs. Demanen una solució que doni estabilitat a la regió com la creació de dos estats.
Denuncien la indiferència de la comunitat internacional davant la situació que es viu a la franja de Gaza i asseguren que continuaran expressant la seva indignació al carrer mentre no hi hagi un alto el foc.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat