El port de Maó va tornar a acollir aquest dijous l’esdeveniment Vespre d’Art, que enguany va comptar amb més de 60 artistes que van pintar i mostrar les seves obres devora la mar. Els assistents van poder gaudir de demostracions de pintura, escultura, ‘bodypainting’, entre altres disciplines artístiques.
La regidora de Promoció Econòmica de Maó, Susana Salom: “Apostem a les Nits d’Art, perquè creim que són una bona manera de dinamitzar el port, com a escenari artístic, que contribueix a l’activitat cultural i econòmica de Maó”.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa