Aquest dimecres ha començat l’edició 36 de l’escola de salut pública a l’illa del Llatzeret. Més de 600 persones entre públic, alumnat i professionals hi passaran. La programació inclou vuit cursos i catorze trobades que tractaran sobre les desigualtats socials en salut, l’impacte de la intel·ligència artificial, la desinformació científica, la salut comunitària o l’estigma associat a la salut mental i l’activitat física.
En aquesta edició també hi ha prevista una activitat oberta a tot el públic en general que serà una xerrada del periodista Javier Salas, sobre desinformació científica i indústria de la mentida, que tindrà lloc aquest dijous a les vuit del vespre al Consell Insular de Menorca.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos