Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Unes 5.000 persones han gaudit de les 500 obres exposades a la Nit de l'Art de ses Salines
Una vuitantena d’artistes han exposat més de 500 obres a la tercera edició d’ArtInSal, que aquest dissabte ha omplert d’art el centre de ses Salines. Quatre intervencions artístiques en directe i dos escenaris amb música han omplert de cultura el centre del municipi. Els organitzadors esperen que prop de 5.000 persones s’acostin al festival que, com a novetat, enguany té un espai gastronòmic a la plaça Major.
Entre les creacions artístiques que més curiositat han despertat entre el públic: un vaixell de ferro creat per Carlos Terroba que pesa una tona; o una avarca de pedra de cinc tones, obra de Xisco Amer.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals