Partits polítics, plataformes antiautopistes i el públic assistent hi han intervingut
Primer debat entre polítics i activistes antiautopista sobre el desdoblament de la carretera de Llucmajor-Campos. En aquest primer debat públic al Claustre de Sant Bonaventura hi han assistit 80 persones. PP, PSOE i El Pi han coincidit que el projecte que s’executa ha estat aprovat pels 6 partits que composen el Consell de Mallorca. MÉS i Podem han afirmat que hi ha faltat pedagogia però que era necessària una actuació per reduir-ne la sinistralitat i el col·lapse amb 24.000 vehicles per dia. Des de la Plataforma troben que la solució passa per no fer autopistes encobertes ja que indueixen a més trànsit.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be