Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Un 92,4% han aconseguit plaça en el centre de primera opció
Més de 9.000 infants de 3 anys s’incorporen enguany al sistema educatiu. Un 92,4% han aconseguit plaça en el centre de primera opció. I un 97,2% han pogut entrar en el centre marcat entre les dues primeres opcions.
Avui els col.legis han publicat les llistes definitives de tots els nivells. El procés d’escolarització afecta cada any més de 30.000 alumnes de les illes. Enguany s’han presentat un total de 14.420 sol.licituts en tots els nivells educatius, de les quals el 74% ha aconseguit plaça en l’escola desitjada en primera opció. La matriculació es durà a terme la setmana que ve.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat