Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Cala d'Hort ha estat una de les més afectades. El temporal la va deixar plena de fusta i plàstics
El temporal de dilluns ha portat una gran quantitat de residus a algunes platges de Sant Josep de sa Talaia.
La platja de Cala d’Hort ha estat una de les més afectades pel temporal. Ha quedat pràcticament sense arena i plena de materials que han estat arrossegats pels corrents marins fins a la costa.
Els treballadors de l’empresa concessionària de neteja del municipi han fet feina durant dos dies en aquesta platja Asseguren que han recollit més de dues tones de residus, la majoria fusta i plàstics, però també alguns objectes curiosos com una bombona de butà.
Els residus de gran mida s’amunteguen fora de la platja i un camió s’encarrega de retirar-los. També tenen dos vehicles petits que van omplint amb altres elements.
La torre de vigilància de Cala d’Hort també ha estat afectada pel temporal, ha perdut una de les baranes i l’altra està rompuda. Els banys han estat desplaçats del seu lloc i danyats. Durant els próxims dies l’ajuntament revisarà aquest tipus d’instal·lacions municipals a totes les platges, així com els mòduls de salvament o les passarel·les de fusta, per substituir-les o reparar-les.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia