110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
L'empresa Ferris Santa Eulària compleix 52 anys de singladura amb un Premi Xarc, els guardons que atorga l'Ajuntament de la Vila des Riu
El boom turístic va originar a Eivissa professions fins llavors desconegudes a l’illa. L’any 1967, dos pescadors, Joan Torres i Miquel Tur, varen decidir utilitzar les seues barquetes per organitzar excursions nàutiques per als estrangers. Mig segle després, els vaixells de Ferris Santa Eulària encara naveguen.
Vaixells amb essència, una tripulació entregada al viatger i les impressionants vistes de la costa Nord-est de l’illa. Cada dia funcionen línies que uneixen Santa Eulària amb Vila i Formentera, viatges que serveixen per fer parada a les cales del municipi eularienc.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores