Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
S'hi ha hagut de limitar l'accés, per primera vegada
L’assaig dels goigs és un moment molt esperat a Manacor; tant, que enguany, per primera vegada, s’hi ha hagut de limitar l’accés. Això no va impedir, però, que més de mil persones gaudissin, aquest divendres, d’aquesta anticipació de les completes.
Primer, tocava torrar i sopar. Moltes famílies i sobretot molts de joves tornaren a omplir anit passada la plaça de la Concòrdia de Manacor. Les ganes hi eren, i la gent també. No es volgueren perdre un dels moments més emotius i esperats, el goig santantonier que, enguany, i per seguretat, s’ha fet amb control d’accessos i aforament limitat. Una mesura comentada però que entenen.
Passades les deu del vespre arribaren les primeres tonades de la banda de música, i Manacor esclatà.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals