El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
S'hi ha hagut de limitar l'accés, per primera vegada
L’assaig dels goigs és un moment molt esperat a Manacor; tant, que enguany, per primera vegada, s’hi ha hagut de limitar l’accés. Això no va impedir, però, que més de mil persones gaudissin, aquest divendres, d’aquesta anticipació de les completes.
Primer, tocava torrar i sopar. Moltes famílies i sobretot molts de joves tornaren a omplir anit passada la plaça de la Concòrdia de Manacor. Les ganes hi eren, i la gent també. No es volgueren perdre un dels moments més emotius i esperats, el goig santantonier que, enguany, i per seguretat, s’ha fet amb control d’accessos i aforament limitat. Una mesura comentada però que entenen.
Passades les deu del vespre arribaren les primeres tonades de la banda de música, i Manacor esclatà.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle