Són els estudiants amb més puntuació a les olimpíades i concursos educatius organitzats enguany a les Balears
Més de vint alumnes de Menorca han estat premiats avui capvespre per la UIB. Són els estudiants amb més puntuació a les olimpíades i concursos educatius organitzats enguany a les Balears. Aquest 2023 s’han celebrat una vintena de proves amb la participació de quasi 2.000 alumnes de secundària de totes les Illes. Alguns d’ESO i altres de Batxillerat, que han posat a prova els seus coneixements. La doctora Carmen Touza, vicerectora d’Estudiants i el delegat territorial d’Educació, Joan Marquès, han fet entrega d’un total de 24 premis i han destacat l’excel·lència, el talent i la capacitat d’esforç dels guardonats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa