Segueix en estat greu a causa d’una baralla el resident de Formentera
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
El GEN-GOB demana que no es construeixi en les zones més sensibles
Feines de neteja al municipi d'Eivissa. Foto IB3
456El torrent de sa Llavanera, a Eivissa, és una de les zones inundables a l’illa. El torrent parteix des d’una zona del municipi de Santa Eulària i desemboca en el port esportiu Marina Eivissa, de Vila.
L’Ajuntament de Santa Eulària assenyala l’àrea de sa Llavanera, juntament amb la zona des Canar i de sa Cala, com les zones més sensibles d’inundació. Unes zones que estan sota vigilància en el moment que hi ha avisos de forts aiguats de l’Aemet.
En el municipi de Vila, aquests dies, es dediquen esforços per netejar aquestes zones. Una neteja que es fa segons les necessitats.
El GEN-GOB assegura que s’ha de mirar a llarg termini i evitar construir en les zones més sensibles. Destaquen la importància de no construir a ses Feixes des Prat de Vila, una zona que fa d’esponja i que evita les inundacions.
Així i tot, des de Santa Eulària envien un missatge de tranquil·litat i apunten que l’orografia de l’illa ajuda.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca
La Guàrdia Civil continua amb la investigació i, de moment, no han informat de la detenció del suposat agressor