Segons l'Oficina de Defensa dels Drets Lingüístics, a les Illes existeix un problema que afecta els ciutadans que volen exercir el seu dret a emprar el català
El 83 % dels casos de vulneració lingüística de les Illes es produeix a l’administració pública. És una de les dades que ha presentat aquest dilluns capvespre l’Oficina de Defensa dels Drets Lingüístics. De fet, durant el 2021, s’han atès més de 200 casos de vulneració lingüística a les Illes.
Així mateix, segons l’Oficina, tots els casos vulnerats han estat relacionats amb la llengua catalana. Amb un 82 %, la majoria de les sol·licituds que s’han rebut són reclamacions, gran part de les quals s’han corregit o s’han saldat amb un compromís de les parts implicades.
L’oficina conclou que a les Balears existeix un problema que afecta els ciutadans que volen exercir el seu dret a emprar el català, per damunt de Catalunya i la Comunitat Valenciana.
Quants d’aquests agravis i vulneracions dels drets lingüístics de la nostra ciutadania ha merescut alguna sanció, i quantes d’aquestes s’han fet públiques?
Personalment NO EN CONEC CAP !!!!
Quantes més no han estat denunciades, tant de privades com a les administracions públiques? MOLTÍSSIMES.
Quantes persones han de renunciar a VIURE EN CATALÀ A LES ILLES per incomoditat i por als atacs onrepresàlies? INCALCULABLEEEEES !!!!
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys