El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Aquest dijous s'han publicat les llistes dels alumnes admesos als diferents centres escolars per al pròxim curs
El nous criteris per elaborar les llistes d’escolarització per part de la conselleria d’Educació havia causat intranquil·litat entre les famílies. Moltes no sabien si tenien o no plaça al centre triat tot i que fos provisional. Amb la publicació de les llistes definitives moltes famílies s’han mostrat satisfetes.
El 91% dels infants de tres anys que són els que s’incorporen a la vida escolar han aconseguit plaça a l’escola triada com a primera opció. Enguany s’han presentat un total de 14.850 sol·licituds de tots els nivells educatius i més d’11.000 han aconseguit plaça a alguna de les diferents opcions. La gran demanda d’escolarització a alguns municipis, com ara, Calvià o Marratxí ha provocat un augment de les ràtios.
Des de la conselleria recorden que 25 alumnes per aula és el màxim que la llei permet i recorden que cap nin quedarà sense escolaritzar a les Illes.
Formentera és l’illa que escolaritzarà tot el seu alumnat de tres anys al centre de primera opció, la segueix Menorca amb el 94%, Mallorca i Eivissa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades